Det löser sig

Nu har min älskade K åkt till Olympia för att kolla på HIF-AIK med en kollega. Jag ska strax ta bilen och köra till Maxi och handla mat till imorgon då vi ska grilla och dricka vin med några vänner nere på stranden och kolla på majbål, ska bli väldigt mysigt :)
Kände att jag fick in några vuxen poäng där för handlandet och vinet, haha.
Men jag är inte redo för det livet riktigt än känner jag. Det är bara 43 dagar kvar till studenten och jag har inte hittat något jobb ännu och jag känner arbetslösheten springa ikapp mig med stormsteg. Jag försöker tänka på allt positivt istället, den 10 juli är det Lars Winnerbäck konsert på Citadellet, så då ska jag och K dit med två vänner, 5 dagar senare flyr vi landet tillsammans med samma underbara människor och dessutom E&P. Då befinner vi oss i Alanya i Turkiet i en vecka!
Jag försöker peppa inför dessa två höjdpunkter denna sommaren.
Och jag vet som alltid när det gäller mig, det löser sig, det löser sig med jobb, jag kommer att få ett, om än med lite kämpande.
Nej nu ska jag ta mig en banan och sen sätta mig i bilen och köra mot Maxi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0