Mina underverk ;)

Nu är pannkakorna färdiga efter ungefär en timmes stekande. Puh!
Jag tänkte lägga in bild på bland annat ringen som jag gjorde klart idag, men också på de andra smyckena jag gjort i kursen :)

Detta är ringen jag gjorde klart idag, den är ganska stor så min tanke
är att ha den i något långt halsband eller något sånt.




Detta armbandet gjorde jag förra terminen. Hjärtberlocken med ett K i,
står för min underbara pojkvän. M och L är mina älskade brors döttrar!




Dessa ringarna gjorde jag också för ett tag sen. Ringen med ett hjärta
på är slutresultatet av en problemlösning jag fick av min lärare.
Den knackade ringen gjorde jag i samband med armbandet ovan av två
ringar som blev över.




Den enkla ringen utan något på gjorde jag i samband med att jag
gjorde en likadan i födelsedagspresent till E. Den med guld"bollen" på
gjorde jag nog för något år sedan och guldet uppe på är från ett par
örhängen som min mormor haft.




Det var allt! Nu ska jag gå och göra mig iordning inför kvällens valborgfirande. Blir ingen grillning på stranden på grund av detta taskiga väder. Istället beger vi oss alla hem till E&N för att grilla och mysa i deras uterum.
Trevlig valborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0