Adlibris

Jag är helt besatt av böcker nu för tiden! Jag har suttit inne på Adlibris och kollat igenom ett gäng sidor med massor utav böcker. Fyra stycken kunde jag inte motstå så jag klickade hem dom. En vild chansning om att dom ska vara bra. Jag köpte härom dagen två stycken böcker och jag har bara börjat på den ena och snart får jag hem fyra till... Jag har och göra en tid framöver nu i alla fall. När jag har fått hem paketet så skriver jag om vilka böcker jag beställt. och förövrigt kan jag rekommendera Adlibris STARKT. Alla pocketböcker (vad jag har sett) kostar 39:- och man kan välja fri frakt, så man betalar endast för boken/böckerna och dessutom är det nästan halva priset gentemot bokhandeln. Så välj Adlibris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0