Äntligen hittat rätt utbildning

Igår satte jag mig, som planerat, för att kolla in olika utbildningar. Och jag hittade den bästa jag någonsin kunde hitta!
En distansutbildning till inredningskonsult på 1½-2 år på Arkitektskolen i Danmark. Det som är perfekt med denna utbildningen är att jag själv får lägga upp mitt arbete, jag kan göra utbildningen på mindre än 1½ år och även förlänga den i upp till 3 år. Ägnar jag ca 2 timmar om dagen åt studier så bör jag vara klar på ca 1½ år, vilket känns helt rimligt för mig. Men eftersom jag brinner så in i NORDEN för inredning så tror jag att jag hade klarat av utbildningen snabbare.
Det som också är super är att utbildningen är på svenska och att det även finns en påbyggnadsutbildning till inredningsarkitekt som också är på 1½-2 år.

Det är precis detta jag vill arbeta med i framtiden och har nu börjat vänja mig vid tanken att kanske kunna tänka mig att starta eget. Men först så ska jag söka till utbildningen i vår och så får vi se om jag kommer in :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0