Busfabriken och Björkaskogen

Fick ett sms av min bror imorse där han undrade om jag ville följa med till Busfabriken och Björkaskogen. Jag hade egentligen tänkt söka jobb denna dagen, men jag hänger med och behövs det så tar jag mig hem och beger mig ut för att leta jobb. Men jag tar tillfället i akt att umgås med mina älskade syskonbarn när jag kan!

Jag ska ta med mig kameran så det kommer förhoppningsvis upp bilder ikväll!


En liten sötnos som hade för ostadiga ben för att hålla sig ståendes i gräset.

Vi hittade en buske med björnbär och Liza-Beth kunde inte sluta trycka i sig, utan ville hela tiden ha mer och gjorde "mmmmh"-ljud ifrån sig när hon åt, så det var riktigt uppskattat!

Pinnbröd!

Madicken har fått för sig att göra denna roliga minen när man fotar. Jag bad henne skratta och detta blev resultatet. Haha.

Det gick inte att få bra bilder inne på Busfabriken så detta är en av de få bilder jag lyckades få därifrån.

Det var en väldigt mysig dag tillsammans med mina små favoriter och även bror + fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0