Extrajobb?!

Jag fick ett nummer till en kille på Posten av min syster igår och hon sa att jag skulle ringa honom idag angående extrajobb nästa vecka då de nya IKEA-katalogerna ska delas ut... Sagt och gjort, jag ringde precis och han var inte den som hade hand om jobben, utan det var en annan kille. Men han tog mitt namn och telefonnummer och den andra killen kommer ringa upp mig imorgon förmodligen. Men han sa att han inte kunde lova något men att det såg väldigt bra ut, så nu HÅLLER JAG MINA TUMMAR!
Hade varit så fruktansvärt skönt med lite extrapengar nu efter att bara levt på studiebidraget i en evighet!

Kommentarer
Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia

Tack Paulina! Menjag vill också uppmuntra dig genomatt säga att den där sprudlande känslan fakstikst alltid genom hela livet kommeroch går men att man kanske får jobba lite för den ibland. Många människor ger upp sin relation pga att de tror att man alltid ska känna sig som nykär annars är det ngt fel, men så är det ju verkligen inte. Så, åk iväg ni! Ta tillfället att bygga på er relation och var lite dumma och unga haha! Det är verkligen ngt jag önskar att jag hade möjlighet till nu tillsammans med min man. Häftigt att ni låg och pratade om detta igår.. Jag hoppas att jag bidrog med ngt då med mitt inlägg. Bara en fråga, ni tror inte att det är ngt fel väl, pga att ni inte känner er sådär nykära va? För det är det ju inte! Lycka till och hitta på ngt roligt tillsammansnu när ni ändå kommit fram till detta.



Kram A

2010-08-18 @ 13:07:21
URL: http://ladysylvia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0