Fotopress

Jag saknar vår Turkiet-resa mycket just nu! Har suttit och kollat igenom en del bilder och kommit fram till att det endast finns TVÅ bilder på mig och Kevin tillsammans. Det känns faktiskt riktigt tråkigt eftersom det var vår första utlandsresa tillsammans. Även om man föralltid kommer att ha med sig resan i minnet så är bilder ändå så viktigt för mig. Det är på så sätt jag håller minnet färskt, man minns alla detaljer med hjälp av bilderna.
Jag fotade väldigt mycket och har därmed fått med alla andra utom mig själv på bilder. Och det enda sättet man kan göra på är att man fotar varandra, och denna semestern var inte kameran så mycket i fokus hos de andra och därmed inte så många bilder på mig och inte heller på mig och Kevin tillsammans. Det är inte så kul heller att själv fota sig tillsammans med sin pojkvän, då man bara får ansiktsbilder.
Någon som känner igen den där fotopressen när man är utomlands?

Nu har jag dock inte fått bilderna från Emelie och Emmy som också var med på resan. Men jag har i alla fall konstaterat att det finns på tok för lite bilder på mig och Kevin tillsammans.

Denna bilden här nedan är inte så jättefin, men man får ta vad man har!


Första kvällen i Alanya när vi utforskade stranden.

Kommentarer
Postat av: Therese

nej, tyvärr inte . vilken fin bild på er :)

2010-08-20 @ 15:35:04
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0