Shopping på IKEA och ILVA

Har varit hemma nu ett tag efter en dag nere i Svågertorp, Malmö. Jag och Therese begav oss ner för att gå in på IKEA, ILVA och Stoff & Stil. Tanken var att jag skulle ha tallrikar på IKEA eftersom det i Helsingborg är totalt utrensat inför flytten till det nya varuhuset. Men det blev en del till!


Denna lampan som jag tänkte ha i sovrummet. Vårt sovrum går i Grått, svart och vitt så det passar blir nog fint med denna lampan.

Två sådana här krukor med fat (dock i ett annat mått) till vardagsrummet.

8 st djupa tallrikar blev det då det inte fanns 10 som jag egentligen ville ha.

10 st vanliga tallrikar.

En stor skål som vi kan ha till godis, chips, popcorn, sallad m.m.

Värmeljus med äppledoft.

3 st gröna ljuslyktor från ILVA blev det också. Denna färgen är dock väldigt missvisande då de jag köpte var mer gröna, inte gula.

Sedan köpte jag vanliga värmeljus (självklart från IKEA då de har de bästa och billigaste!), diskborstar, glödlampor och en toalettborste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0