Sjuk med Mario

Vaknade idag och hade extremt ont i halsen och hostade som aldrig förr och var dessutom kokhet. Så jag bestämde mig för att ta mig till vårdcentralen och där togs det en snabbsänka och ett halsprov. Snabbsänkan var hög, min låg på 52, den ska ligga på 10.. Och mitt halsprov visade negativt och det var helt rött och svullet i halsen. Så läkaren misstänker att jag fått något virus och att jag inte alls hade halsfluss som de sa på helgmottagningen. Läkaren på vårdcentralen sa att man inte kan veta om det är halsfluss om man inte tar något prov, och det gjorde hon inte på helgmottagningen. Så det har bara blivit värre av antibiotikan mot "halsflussen". Så idag skrev hon ut en hostmedicin också ringer hon mig på fredag igen så får vi se om jag mår bättre eller hur det är.

Så jag tillbringar mina dagar framför TVn. K's syster är på Rhodos så vi har fått låna deras Nintendo Wii med kontroller, Wiiplus-bräda, Mariokart rattar och hela köret. Så igår körde jag ett träningspass i 70 min med yoga och massor med andra spel där man skulle hoppa, jogga, stampa osv. (Kan ha bidragit till hur jag mådde imorse). Idag har jag spelat lite Supermario bross, skitkul!
Jag vet precis vad jag ska önska mig när jag fyller år nu. Istället för ett nytt träningskort så vill jag ha ett Wii!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0