Svar på tal

Eftersom Anonym inte anger varken namn, e-post eller blogg så får jag svara på dennes kommentar här.

"det känns inte som en student är i något som helst läge att välja och vraka bland arbetena. sök allt, och var glad om du ens får nått!"

- Jag nämnde i mitt inlägg att jag inte är kräsen gällande jobb och jag söker det mesta! Men för mig är det inte passande att söka ett säljarjobb då jag inte alls är den personen som kan sälja. Därmed vill jag inte heller ljuga och säga att jag är en riktig säljarperson och sedan kanske få jobbet och motsatsen visar sig. Av den anledningen undviker jag  de jobben och när jag säger säljarjobb så menar jag fältsäljare, utesäljare, telefonförsäljare, alltså de som försöker proppa på en abonnemang, avtal av olika slag m.m. Butiksbiträde och liknande söker jag allt som kommer i min väg.
Så anonym, jag söker de flesta jobb du kan tänka dig förutom just de säljarjobben och de jobb som kräver en högre utbildning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0