Vill-ha-saker

Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag fyller år och jag vet inte vad jag önskar mig. Det finns många saker jag vill ha men inget som jag känner att jag vill ha NU, så som det brukar kännas... Men detta här nedan hade jag inte tackat nej till!


Jag vill ha en dressingshaker från Eva Solo, för att jag ofta gör balsamico,
grekisk dressing, örtagård m.m när jag äter sallader. En sådan här rymmer
25 cl och kostar 299:-


Jag vill ha nya dricksglas. Detta är Eva Solo glas, rymmer 38 cl.
4 st för 239:-


Jag fick två st Eva Solo karaffer i studentpresent, men det ingick inga
flip-top lock, så numera använder jag plastfolie över för att inte vattnet
ska smaka kylskåp. Så en sådan här eller två hade jag velat ha.
159:-/st


Grytunderlägg från Menu. Lite roligare än de vanliga "vinkorksunderläggen".
161:-/st


Detta är vad jag önskar mig i köksväg iallafall. Sedan vill jag ha lite nya handdukar, ny badrumsmatta och nytt duschdrapperi till badrummet. Nya sängkläder till sovrummet.. Ja lite sådana bra och ha saker. Lägger in bilder på det när jag hittat vad jag vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0