199 blev 39

Nu sitter jag i soffan och njuter av att äntligen få sitta still. Har jobbat idag, visserligen bara mellan 12-16 men ändå. Jag har jobb nu ända fram till julafton. Så sex dagar i sträck, fem dagar återstår, puh.
Såg på mitt schema igår att jag ska jobba 26, 28 och 30 december också, så jag är glad. Var ju sjuk förra veckan och missade söndagens fem timmar = dubbel lön och en heldag i måndags... Så det känns riktigt bra att jag får tre dagar till som jag inte alls räknat med.

Köpte ett par nya träningsbyxor idag. Med två värdecheckar och min personalrabatt så landade det på 39 kr istället för 199:-, HELT OK. Hittar inte dom på hemsidan, finns bara ett par som kostar 249:-, men det är samma modell iallafall.

Nu är jag trött i huvudet så jag ska lägga mig och vila en stund. Imorgon jobbar jag mellan 9.50-18.00 så jag lovar ingen uppdatering då.

Kommentarer
Postat av: Therese

jo kanske :P haha

2010-12-27 @ 11:45:10
URL: http://toasts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0