Cambridge

Nytt år om 3 dagar vilket innebär en kropp i fitness-skick. För att få lite hjälp på traven så funderar jag på att gå på Cambridge-dieten i två veckor och därefter bara äta ett "Cambridge-mål" om dagen för att sedan äta hela normalt igen. Kevins mamma har gått på den i 4 veckor och gick ner 7 kg, hans kusin gick ner 13 kg, så jag tänkte ge den en chans.

Jag är egentligen väldigt emot dieter då man rasar under tiden och går upp det lika snabbt igen. Men sålänge man inte byter ut alla mål om dagen till vanlig mat bara över en natt så tror jag på det. Jag vill bara se några kilo försvinna för att få igång en rejäl motivation, sedan kan jag fortsätta på egen hand.

Självklart kommer jag att träna under tiden jag går på dieten. Man får endast i sig 470 kcal per dag så med träning på det tror jag att det kan gå rättså snabbt att tappa kilon. I vanliga fall får man i sig ca 2500 kcal per dag, så ni kan ju tänka er vilken förändring.. Därför gäller det att vänja bort kroppen sakta från dieten sedan så att man inte går upp igen.

Nu ska jag slänga på mig träningskläderna och köra ner till Friskis och köra ett svettigt gympass!


Kommentarer
Postat av: FruSofie

Hej!!



Jag tog S i min tunika ifrån Flash och tyckte den satt rätt bra, varken för lös eller tight men knapparna är lite dåliga och går upp tycker jag!

Jag hade nog tagit den som var lite lite pösig, den ska ju vara skön och mysig att bära!



Kram

2010-12-29 @ 20:16:05
URL: http://frusofie.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0