Min önskelista

Medan idolfinalen har pågått så har jag surfat runder på nätet och hittat massor med julklappar jag gärna hade sett här hemma... På tal om idol så visste jag redan för flera veckor sedan att Jay skulle vinna, men man vill självklart se finalen ändå. Han är helt klart en värdig vinnare så jag klagar inte :-)

Denna superfina klocka från Oxxo Design står högst på min rimliga önskelista.

Allt under klockan är inte i ordning efter vad jag vill ha mest, utan bara saker jag inte skulle bli ledsen om det låg under granen..

Otroligt fin sjal från Charmant

Mysig velourklänning från Chillnorway.

Superfin klänning/tunika från See by Chloé

Fin cardigan från Ester Eleonora.

Armband från Humanity. Kan tänka mig att detta vita är superfint till en härlig solbränna i sommar!?

Velourklänning från Odd Molly.

Sjal från Ester Eleonora.

Kofta från TiMo.

Örhängen från Creative Lounge



Matta från Pappelina.

Överkast från Åhléns.

Sist och faktiskt minst:

Du & jag-berlock från Sandberg.

Hoppas tomten har massor med pengar detta året så att min önskelista blir till verklighet, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0