Vit som snö

Gårdagen var en mardröm! Sist jag mådde så dåligt minns jag inte... Det var soffläge och sängläge HELA dagen. Hade ont i exakt hela kroppen, kramp i rygg och nacke hur jag än bar mig åt och en otroligt jobbig frossa. Men trots det åkte vi hem till Marcus på Lussevaka igårkväll. Det gick bra till en början för då satt värktabletterna fortfarande i, men när dom börjat släppa så frös jag så jag skakade trots tjocka, stickade knästrumpor och två hoodtröjor + filt...

När jag vaknade idag hade jag inte samma smärta i kroppen men det sitter fortfarande kvar i ryggen och i nacken. Och när jag sväljer känns det som att jag sväljer taggtråd så jag har druckit te och kokande citronvatten. Det blir en hemmadag imorgon också, sen är jag ledig på onsdag så jag har 2 hela dagar till att friskna till på, vilket jag hoppas är möjligt!

På tal om något helt annat så hittade jag en bild på mig från flygplatsen i Turkiet när vi skulle hem och tog ett foto nyss med webbcamen för att ni ska se skillnaden på min hudfärg...


Bild tagen för ca 7 minuter sedan. Pigg och glad!? Nej, men vit som snö.

Bild tagen den 22 juli 2010 efter en vecka i Alanya..

Tänk så vit man blir på bara några månader. Det är ganska sjukt faktiskt. När jag var i Turkiet och jämförde min bruna mage med bikinitros-linjen så kommer jag ihåg att jag sa "Är man verkligen så HÄR vit på vintern?" Och vi sa att det inte kan vara möjligt att man är riktigt fullt vit. Men jodå, man är vit som snö på vintern nästan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0