Angående jobb

Jag har sökt en hel del jobb den senaste tiden. Jag sökte bland annat ett på Bring City mail för ca en månad sedan, men det fick jag tyvärr inte. Jag sökte också ett jobb som butiksbiträde på heltid, men fick inte det heller. Men en tjej från det bemanningsföretaget frågade ut mig lite och tyckte att det jag sa lät jättebra så man kan hoppas att hon återkommer!

Men så igår när jag träffade min syster så berättade hon att hon gett mitt nummer till hennes bästa vän som jobbar på Posten så hon skulle höra sig för och se om hon kunde fixa något till mig. Dessutom fick jag numret till kassachefen på IKEA i Helsingborg, så henne ringde jag nyss, men ingen svarade så jag pratade in ett meddelande och hoppas på att bli uppringd.

Jag vill hitta ett jobb på egen hand så fort som möjligt då jag INTE vill vara inskriven på Arbetsförmedlingen mer. Jag vet inte vad det är men jag mår riktigt dåligt när jag är där och vill bort därifrån så fort det bara är möjligt.
Fick iallafall en jobbcoach från StudentConsulting igår, via Arbetsförmedlingen, så jag ska ta kontakt med henne snarast och prata igenom min situation!

Det är väl vad som har hänt på sista tiden och jag kämpar vidare som arbetslös. Men jag klagar inte i detta underbara vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0