Fullspäckad dag, men jag gillar det!

Fy vad jag älskar sommaren och LEDIGHET!
Idag har jag och K varit och firat hans kusin som fyllde 9 år i deras kolonistuga på Pålsjö, mysigt!
Efter det åkte vi ner till Vikingstrand för att möta upp K's syster Sandra som skulle vara där ett tag med Alve (bebisen) och Ozzy (deras hund) för han skulle få bada i havet lite. Så vi köpte med oss en pizza (K's) och en grekisk sallad till mig och begav oss ner där för att umgås lite.
Sedan åkte vi hem för att duscha och K skulle iväg på fest hos sin syster Idas pojkvän så jag skjutsade honom dit. Jag var också bjuden men jag var inte sugen på fest efter midsommarhelgen, den bakfyllan var inte att skoja bort, så jag vill inte riskera att hamna där än! Får gå ett tag till innan jag fixar det, hehe. Jag var inte heller sugen på någon utgång efter festen, men Ida berättade att de inte skulle bli utgång ikväll utan de skulle nog ner till stranden och kvällsbada och spela gitarr. Så jag kör nog dit en sväng om det blir av.

Jag skulle egentligen till mamma idag också, hade jag tänkt, men jag har inte orkat så jag tar det imorgon istället eller i veckan!
Nu sedan jag lämnade K så har jag suttit i fotbad, filat fötterna, målat naglarna och gjort sånt "må-bra-fix", så nu mår jag bra i själen och känner mig ren och fräsch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0