Kvällsmys på Gröningen

Igår var jag i skolan på förmiddagen och sedan stack jag och Emelie ner på Gröningen för att steka lite. Så vi låg och pressade och badade i 3 timmar, sedan var det hem och fixa lite gott inför kvällen som också skulle tillbringas på Gröningen med Turkietgänget. Det var den enda dagen fram tills vi åker som alla kunde ses, så vi slog till och det blev en hejdundrans bra kväll. Alla planer inför resan är igenompratade och nu är det bara att PEPPA PEPPA PEPPA!!! För om 12 dagar STICKER VI! :D


Emelie och Emmy

Jag var chaufför för kvällen så det var alkoholfri öl för min del, men
jag var lika glad för det för det var precis lika gott! Nästan.


Det blev pizza för hela slanten! Lättast så och det var faktiskt fredag så
det unnade jag mig trots mitt "nya liv". Mat som mat ;)

En underbar solnedgång! Här ska jag tillbringa MÅNGA sommarkvällar.
Detta är det mysigaste stället under sommaren, dag som natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0