Nu jävlar!

Jag fick mig en ordentlig CHOCK idag när jag mätte min mage där den är som störst. Det var det värsta! Jag är tillbaks där jag var för 2 år sedan, när jag var som störst, och dit ville jag ALDRIG igen när jag gått ner alla kilon förra sommaren. Och nu har jag varit alldeles för lat och ätit skit flera dagar i veckan, och det satte sig...
Jag har dock inte vågat väga mig ännu och det låter jag bli. Så nu blir mitt och K's löfte om onyttighets-förbud ännu mer seriöst för min del.

Jag började med att gå ut och powerwalka och jogga i 30 min i eftermiddags, kom hem och var helt slut. Men jag gav mig inte, kl 18.30 cyklade jag ner till Friskis och har nu precis kommit hem från ett hårt Core*-träningspass. Riktigt roligt! Något jag rekomenderar för den som gillar styrkeövningar blandat med balans.

*Core är en träningsform där man kompletterar den "vanliga" träningen med specifika övningar för rygg, mage, bål och balans.

Så nu har jag tagit tag i mitt liv på riktigt och denna gången ska jag INTE ge upp! Jag ska nå mitt mål, och det ska vara snart!


Dessa byxor och skor kommer jag numera spendera många timmar i
veckan med! Och jag tänker inte ge upp, för jag SKA klara det!
Jag håller mina tummar för mig själv :)


PS! För att förtydliga: Jag anser inte att jag är tjock, men jag är inte nöjd med hur jag ser ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0