Sommarskola

Jag har varit vaken sedan ca 05.45 och har inte kunnat somna om! Solen har stekt oss i sängen så någon skön morgonsömn blev det inte. Jag gick upp runt 07.30 för kl 9.30 är det SKOLAN som gäller.
Tro det eller ej, men nu är det dags för mig att gå i skolan i tre veckor. Jag ska läsa upp Engelska B på sommarskola. Jag ska ge det en ärlig chans och göra mitt bästa för att klara det!
Men...
Om det är en viss Donna som blir min lärare så hoppar jag av DIREKT! Hon kommer trycka ner mig till botten och jag har inte den självkänslan och det självförtroendet hon kräver. Jag är för svag för henne.
Men jag håller alla mina tummar för att jag får en annan lärare :)

Efter skolan ska jag lägga mig och sola på Viskängen eller om Stella ser mitt sms så blir det kanske gröningen!

Kommentarer
Postat av: Elin, 17 år och mamma.

Hej! Tack så mycket, vad kul att du gillade programmet! :)



Du är inte en utav dem som jag kände mig trampad av angående mitt inlägg om monarki. Det var personer som skrev sig som anonyma som kom med väldigt, väldigt hårda ord. Och jag tror inte du nämnde dig som anonym va? :)



Kram på dig tjejen!

2010-06-21 @ 22:35:35
URL: http://elinzollet.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-06-22 @ 17:21:55
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0