Sommarvärme

Härligt att äntligen sommarvärmen har kommit!
Jag har redan bränt mig men kan inte låta bli att ligga och pressa i solen ändå.
Solade ett litet tag idag, men insåg snabbt att jag har bränt sönder mina smalben och fick istället sitta inne och njuta av solen genom dörren.

Idag har jag även fått reda på mitt betyg i Religion A, och jag är nöjd.
Ett VG kom hoppandes från Nadjas mun och jag kunde inget annat än vara stolt över mig själv.
Jag har nu fått reda på alla mina betyg och kommer gå ut gymnasiet med 15,7 i snitt. Helt OK faktiskt. Även om jag egentligen hade räknat med ett snitt på minst 16. Men någongång får man vara nöjd och det är jag NU!

Härliga livet, fy vad jag älskar det!
Imorgon blir det fest för hela slanten och jag är PEPP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0