15/2-2010 Måndag

Gick upp 04.50 idag och åt frukost, jag åt bara ananas-banan-passionsfruktsallad.

Åkte ifrån Kisoro kl 05.50. Vi stannde på ett ställe där typ alla utom jag åt mat. Jag drack cola och jag var dum för jag åkte utan att betala den… Hon tog inte betalt när jag beställde den och kom inte med någon nota heller. Men jag känner mig jättedum för Jennie sa att alla pengar de får in går till AIDS sjuka barn… På samma ställe glömde jag min kamera, kom på det precis när busschauffören stängde dörren. Den låg i en fåtölj där jag hade suttit. Jag blev riktigt orolig. Tur att jag kom på det innan vi hann åka.


Kom till Backpackers här i Kampala kl 17.30 typ. Har bara packat upp sovsäck och sånt, resten är färdigpackat för avfärd imorgon. Ska sova nu, har huvudvärk och är jättetrött. Har inte kunnat sova på bussresan så jag behöver sömn mer än något annat! Godnatt =)



Den otroligt fina utsikten från bussen när vi körde genom bergen.
Det tunna vita är molnen. Vi var så högt uppe att vi hade moln
under oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0