16/2-2010 Tisdag

Vaknade relativt utvilad imorse, spelade några rundor biljard innan va åkte till det stora köpcentret i Kampala där jag köpte två ljusfat. Vi åkte vidare till marknaden vid Nationalteatern där jag köpte två sjalar, tre par örhängen, 3 st svarta prydnadsfigurer typ. Ops! Glömde att vi var i ett litet stånd på Backpackers där jag köpte en giraffmask och tre armband.

 

Vi åt middag på en jättefin restaurang på ett femstjärnigt hotell. Jag åt pasta Bologneise, asgott! När vi kom till flygplatsen nu ikväll så började jag gråta. Kändes riktigt hemskt att lämna Sheba och Edison. Vi alla kramade dom båda och Sheba lyfte upp mig i luften och sa som han alltid gör ”HAPPY DAYS!”. Kommer sakna denna resan otroligt mycket!!!

 

Nu ligger vi i gaten och väntar på att få åka hem. Kl är 01.40 och vi skulle ha flygit 00.35. Det är något tekniskt fel på planet så vi kan inte åka. I värsta fall kan vi inte åka förrän imorgon. Jag saknar Kevin otroligt mycket just nu och han åker till Österrike på fredag och jag vill gärna ha onsdag + torsdag till att umgås med honom. Fan vad dåligt jag mår =’(


Ska försöka sova lite nu och jag hoppas jag blir väckt snart av att vi kan åka.



När vi kom tillbaka till Backpackers så hade dom satt ett tak över terassen.



Det sista packas i vårt rum för avfärd mot Kampala Centrum.



Alla är trötta i väntan på att vi ska få åka.



God mat på köpcentret i Kampala som vi besökte i början av resan också.



Pose på det femstjärniga hotellets uteservering.



RIKTIGT GOD spagetthi bologneise.



Uteserveringens toalett. Underbar! Vill faktiskt ha en sån hemma.



Sista bussresan i denna underbara buss!



Dags att vinka hejdå till våra fantastiska människor vi lärt känna under
resan.



Vi alla sov på golvet i gaten på flygplatsen i väntan på om vi fick åka hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0