17/2 / 18/2-2010 Onsdag-Torsdag

Vi åkte från Entebbes flygplats till ett femstjärnigt hotell ”Imperial Botanical Beach Resort” vid 6 på morgonen. Vi åt frukost och sedan gick jag och la mig. Jättefint och fräscht rum. Det billigaste rummet på hotellet kostade ca 1200 SEK/natt per person.

 

Blev väckt vid 14-tiden av att vi skulle äta lunch, äcklig mat, åt bara ananas och vattenmelon. Gick upp på rummet och duschade efter jag hade ätit. Jag och Eva Nyhammar delade rum. Vi fick reda på att det skulle komma en reservdel kl 20.00 och vi skulle få besked kl 21.00 ifall vi kunde flyga eller inte. Det var balansen mellan vingarna på planet som det var fel på och det felet är farligare på marken än i himmeln.

 

Vi fick reda på att vi kunde flyga kl 00.35. Jag blev så otroligt glad! Vi åkte till flygplatsen och checkade in allt bagage ytterligare en gång. Flyget blev lite försenat. Vi lyfte inte förrän vid 01.30 eller något sånt.

 

Nu har vi precis fått frukost, helt okej mat. Jag sitter med Jennie på planet. När vi skulle sova så gick hon bak och la sig på några säten där. Jag fick då tre säten i rad att lägga mig på. Sov helt okej, vaknade till några gånger. Nu är vi snart framme i London. Bara 45 min kvar. Sedan går inte flyget till Köpenhamn förrän 16.30 tror jag…

Pratade med Kevin i telefon på Entebbes flygplats på natten. Det var så fruktansvärt skönt att höra hans röst igen. Sist jag pratade med honom var den 3e, på båten på väg till Helsingör. Skriver en sista gång när vi kommer hem!



Vi hamnade på ett så här fint hotell!



Vårt badrum.



Hotellets lobby.



Flyget på väg från London till Köpenhamn. Äntligen snart hemma!


Tack för en UNDERBAR resa allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0