3/2-2010 Onsdag

Idag tog vi båten över till Helsingör kl 22.40 för att påbörja vår Ugandaresa. Kevin körde mig till knutpunkten och vinkade av mig. Det var extremt jobbigt att säga hejdå. Jag började gråta bara av tanken att jag skulle vara utan honom i 2 veckor och sen när jag kommer hem så åker han efter 2 dagar till Öterrike. Men vi kom iallafall fram till Helsingör, tog tåget till Kastrup för att tillbringa natten där.



Här på golvet försökte vi senare få till några timmars sömn.



Vi roade oss med alla möjliga sorters lekar för att fördriva tiden.

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Wow, vilka bilder och vilken resa!! Förstår verkligen om. Våra små Ugandiska gäster (Marcos och Latifah) verkar trivas gott här hos oss. Dom skrattar mest hela tiden. Vilka goa ungar säger jag bara. Kommer sakna dem så otroligt mycket!! I dag besökte vi ett lekland och hade superskoj =P

2011-09-23 @ 22:36:37
URL: http://malinsmirakel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0