6/2-2010 Lördag

Vaknade kl 6.45 idag för att jag och Emmy skulle upp och duscha. Jag hade inte duschat sedan jag åkte hemifrån i onsdags. Det var svinkallt, inget varmvatten. Men jag klarade det och blev ren. Vi sov bara i ungefär 4 timmar inatt för vi låg och pratade sex och sånt till kl 2 inatt.

Vi åkte till Kungagravarna här i Kampala först imorse. När vi kom dit fick vi tjejer en sarong typ, som vi skulle ha som kjol, för det var man tvungen att ha för att visa respekt inför kungarna. Det var en stor halmhydda eller något som kungagravarna var i.

Sedan åkte vi till nationalteatern där jag och Emmy skulle ha vår intervju med en kille från Straight Talk. Innan han kom så gick vi och kollade i små "husstånd" som var där. Jag hittade inget jag ville köpa.
Killen från Straight Talk, intervjun gick jättebra. Jag förstod i och för sig inte så väldigt mycket, men av det jag förstod. Jag var duktig och frågade faktiskt några frågor, men Emmy skötte sig bra, utan henne hade jag inte klarat intervjun. Sedan åkte vi vidare till Baptist High School. Jättetråkigt och segt. Alla svartingar kollade sjukt mycket på oss. De tryckte in sina ansikten i fönstrena när vi gick förbi. Men det var lite intressant att se hur de hade det. Dom gick i skolan från 4 på morgonen till 21.30 på kvällen. SJUKT!

Vi åkte därifrån, vidare till supermarket för att lärarna skulle köpa frukost till oss som vi skulle ha på bussen imorgon. Vi ska åka till Queen Elizabeth National Park där vi ska bo i två nätter och åka på safari på måndag. Vi ska åka buss i 6-10 timmar imorgon. 50 mil är det. Hoppas det inte blir allt för läskigt...

Jag chattade med Kevin på facebook nu ikväll. Kändes skönt att äntligen få "prata" med honom. Saknar honoms å otroligt mycket! Men dessa dagarna som är kvar kommer gå så snabbt, så snart får jag träffa min älskling igen =). Nu får jag och Emmy snart vår efterlängtade kvällsmat - pannkakor med chokladsås. Skriver mer imorgon när vi har kommit fram till QENP.



Här var vi vid kungagravarna. Clara i sexig sarong!



Bernad Sabiti från Straight Talk som vi intervjuade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0