Babbel

Igår var K's mamma och syster här och hälsade på för att kolla in våra nya möbler och omöbleringen.
Och på fredag ska jag, K och hans mamma åka till IKEA och handla lite. Hon erbjöd sig så snällt att hjälpa oss med att betala lite. Tack snälla du!

Idag är det prov i Naturkunskab B som gäller. Jag kan det bra, jag kunde nästan allt vi gick igenom på lektionen igår, så detta ska nog inte vara några problem! Peppar peppar ta i trä.
Jag har dessutom Näringslära idag också och borde göra en redovisning om specialkost, men jag orkar inte. Jag känner att den sista tiden nu innan jag börjar vill jag lägga på att läsa igeno Naturkunskapen en gång till...
Det löser sig!

Ikväll blir det ett intensivpass på friskis med Emelie! Igår stack jag ner och tränade ett skivstång-konditionspass på 70 min över lunchen. Så nu är jag äntligen igång igen efter mitt lilla uppehåll för två veckor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0