Det allra sista

Idag tog jag mig en sovmorgon till 10.15 eftersom att jag inte börjar förrän 12.30. Men jag har en del att göra innan skolan börjar. Jag måste hitta lite fakta om barnmat för att sedan kunna redovisa lite kort om det på Näringsläralektionen, jag måste även hitta en artikel som har något med hälsa att göra.
Jag har ingen lust överhuvudtaget, men detta är det sista, sen är det över! Fast jag har en överkursuppgift i Samhälle också kvar att göra, men jag vill inte tänka på den just nu.
Riktar in mig på att fixa klart Näringsläran först. En sak i taget!
Idag är det också dags att få reda på betyget på provet i Naturkunskap B, vilket också kommer bli mitt slutbetyg i kursen... Nervositeten stiger.

När världen säger: "Ge upp!" viskar hoppet: "Försök en gång till!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0