Impuls

Attans! Blev inga bilder idag heller. Jag tog ett impulsbeslut att följa med Emmy och Emelie hem till Sandra i Ängelholm. Det var riktigt trevligt, mycket prat och även några runder "pratmakarna", roligaste spelet någonsin!

Jag kände att det kanske inte var SÅ roligt att sitta ensam och uggla en lördag,
det kan jag faktiskt göra en vardag. Bäst att ta vara på stunderna med sina vänner!

Skulle precis ta några bilder på lägenheten men batteriet på kameran var självklart slut.
Så det blir nog bilder imorgon istället!

Nu ska jag få tag på min lille K och se om han möjligtvis vill bli hämtad i Mörarp inom den
närmaste tiden eller om jag helt enkelt ska gå in och lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0