Kämpar på in i det sista

Nu om ett par minuter ska jag ge mig ner och träna. Det blir fjärde träningen denna veckan och jag älskar det! Känner mig så i form och jag tror kanske jag kan lyckas till sommaren om jag fortsätter i detta tempot. Det gäller att hålla peppen uppe :)

Igår skickade jag in Wicca inlämningen och jag kunde sova med gott samvete igår. Redovisade min samhällsuppgift idag så nu har jag bara lite småfix kvar och en överkursuppgift i samhälle.
Jag är riktigt stolt över att jag har klarat det, det är så lite kvar nu, SEN är det min tur att andas ut och bara njuta av att jag klarade skolan trots allt som varit så jäkla jobbigt!

Gjorde klart mina ljusstakar i trä/metall idag, lägger in en bild när jag kommer hem från träningen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0