Misslyckande

Denna dagen borde vara en bra dag, men jag gillar den inte!
För det första så gick det riktigt dåligt på Naturkunskapsprovet som jag hade förra veckan. Fick G på det, och som jag nämnt tidigare så var jag tvungen att få ett VG på provet för att kunna få det i slutbetyg. Så jag blev fruktansvärt besviken. Jag kämpade med att övertala Herr Gustavi om att få en kompletteringsuppgift där jag skulle visa att jag är värd ett VG i slutbetyg.
Jag lyckades lite smått, då han sa att jag skulle hålla utkik på mailen ifall det dyker upp någon uppgift. Jag hoppas av hela mitt hjärta att det gör det för jag har inte räknat med ett G i Naturkunskap B, då jag fick MVG i A-kursen.

Ångesten lägger sig nog inte på ett tag framöver. Min jobbiga andning har hittat tillbaka till mig och blir värre då jag stressar. Jag längtar mycket tills allt är över så jag äntligen kan få slappna av från allt.
Men studentdagen vill jag inte veta av på ett tag, har sån ångest över allt jag ska fixa. Så just nu känns den dagen mer jobbig än underbar.

Jag behövde klaga lite nu, för att kunna ta nya tag!
Jag och Kevin har månadsdag idag så vi ska äta gott och unna oss lite Ben&Jerry samt godis och bara njuta av kvällen.

Det finns dagar som är som trappor,
man måste välja om man ska gå upp eller ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0