Negativitet

Är på riktigt dåligt humör. Vet inte vad jag vill, vet inte vad jag är sur för, jag vet ingenting!
Ibland är det bara för jobbigt att både ha PMS och ha en dålig dag. Det blir liksom jobbigt dubbelt upp.
Jag känner att jag behöver hitta på massor med kul saker nu för att liva upp denna tråkiga stämningen i mitt liv.
På torsdag och fredag ska jag ut och festa med Stella iallafall! Längtar riktigt mycket. På lördag ska jag kanske umgås med K, men har ingen större lust att sitta och vänta tills lördag förmiddag på besked om han kan eller ej, så jag tror jag hittar på något på egen hand.

Jag vill bara att något ska hända NU, jag behöver en ny tid i mitt liv. Det är så mycket stress och press i mitt liv just nu och jag orkar inte med det. Jag vill att ett nytt kapitel ska påbörjas och jag vill bli LYCKLIG på riktigt på STUDS!
Vissa dagar är bara hemska och jobbiga och ingenting känns bra eller rätt och detta har varit en typisk sådan dag.



Tack Stella för att du finns och lyser upp dessa dagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0