Plugg och besök hos bror

Nu tänkte jag börja skriva på min religioninlämning om Wicca, som ska vara inne på fredag.
Fast saken är den att jag hellre vill torka golven och göra lite mer rent här i lägenheten...
Men jag måste ta mig i kragen och få inlämningen gjord! Det är så lite kvar nu och jag kan inte strunta i det sista nu bara några veckor innan studenten.
Det som jag har kvar är
- Wicca inlämning i religion.
- Redovisning i samhälle.
- Redovisning av specialkost i näringslära.
- Hitta några artiklar till näringsläran.
- Eventuellt någon/några överkursuppgifter i samhälle.

Det är så lite så det fixar jag, måste bara hitta motivationen också!!!

När K kommer hem från jobb så ska vi åka till min bror och äta middag och leka lite med barnen. Tror att jag lägger in bilder därifrån, i detta inlägget senare!



Min bror hade byggt en stor lekställning till Madicken som förtidig 3-års present.



Underbara älskade unge



Lilla Liza-Beth



Hon är SÅ stor nu, hon ställer sig upp utan stöd och kan ta några steg,
så hon går när som helst nu!

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Gillar du att gå på bio? Har en tävling på bloggen där jag väljer ut tre vinnare som får två biobiljetter var! http://fatmas.blogg.se/2010/may/tavling-vinn-biobiljetter.html#comment

2010-05-19 @ 15:11:53
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0