Press

Igårkväll var jag och kollade på K's första fotbollsmatch i Korpen med hans mamma och pappa.
De förlorade, men var duktiga ändå. K sprang för glatta livet och kämpade på bra för att inte ha någon teknik överhuvudtaget inom fotboll. Kul att se!

Hela projektarbetet ska vara inne idag så nu borde jag skriva klart min projektrapport,
men min handledare vill inte svara på mitt mail på hur jag ska skriva så jag väntar ivrigt!
Tror bestämt att jag ska plugga lite naturkunskap istället.
Har prov om en vecka och måste få ett starkt VG för att få det i slutbetyg.
Så jag tänkte börja läsa lite på det redan så slipper jag sitta dagen innan och trycka in allt i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0