Pustar ut

Jag hade en jättetrevlig kväll igår och det var riktigt roligt att se hur finklädda alla var!

Idag hade jag mitt sista prov under denna gymnasietiden. Det kändes inte helt hundra, men jag hoppas verkligen att Herr Gustavi sätter ett VG på mig i Naturkunskap B. Jag väntar ivrigt på mailet som han ska skicka med mitt betyg i.

Nu tänkte jag städa lägenheten, för jag har ärligt talat skitit i hur det sett ut denna veckan. Jag har haft så fullt upp med de sista arbetena som skulle in och dagens prov så jag har helt enkelt inte haft ork att städa. Så nu ska jag ta mig i kragen och röja undan här så att här är fint tills K kommer hem.

Denna dagen kommer bli bra! Jag älskar fredagar och ännu mer nu när jag inte längre har något kvar i skolan! JIPPI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0