Rent och fint igen!

Nu äntligen har vi städat klart! 3 dagar har detta tagit. PUH!
Det enda som är kvar är lite saker som ska upp på vinden och en del ska slängas.
Nu trivs jag som fisken i vattnet, det är så här det ska vara!
RENT OCH FRÄSCHT!

Jag lägger upp lite bilder senare. Jag och K ska åka och handla lite nu snart
och sen ska vi beställa pizza, sen ska K iväg på fest ikväll och jag stannar hemma.
Jag tror det blir en hemmakväll för mig iallafall, njuta lite av den rena lägenheten.

Vi hittade förövrigt en jättefin lägenhet idag. Vi letar efter en bostadsrätt.
Idag hittade vi en vindsvåning på norr, ovanför gröningen. Bra pris, men för liten.
Den var endast 45 kvm och köket var litet och inte så mycket förvaringsmöjligheter.
Det var synd, annars är det perfekt område och en vindsvåning är vad vi vill ha!
Bara att leta vidare, vi har inte bråttom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0