Sammanfattning av gårdagen

Igår handlade vi det mesta till studenten och hämtade ut mina efterlängtade Converse!
På eftermiddagen gick vi ner till stan i det UNDERBARA vädret, men dimman från Östersjön intog stan i samma stund. Så man såg inte klart många meter framför sig... Dimman drog sig över hela Helsingborg till slut.

Vi pratade med Emelie och Marcus om att grilla nere på Gröningen, men det var till att utesluta ganska snabbt när dimman kom. Så det blev istället grillning, sällskapsspelade och snack hemma hos Marcus på kvällen.
Så dagen gick inte så bra att ha oplanerad... Vilket är ganska typiskt mig då jag hatar att inte veta vad jag ska göra. Men ibland är det skönt att bara vara.

Vi kom hem ganska sent från Emelie och Marcus igår och vi hade en tvättid idag kl 7-12 så det var bara att bita i det sura äpplet och kravla sig upp med några få timmars sömn.
Nu tvättar vi för fullt och äter frukost och kollar tv mellan tvättarna.

Idag blir det kanske till att sola lite då solen tittar fram lite smått. Annars är det bara en skön SLAPPEsöndag inklusive lite småplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0