Sanering!

Dålig uppdatering pga att STORSTÄDNING pågår för fullt. Jag och K började tidigt igårmorse att rensa ut i alla garderober och storstäda hela lägenheten.
Vi höll på i ca 9 timmar och håller på idag igen. Dock tog jag en paus i 2 timmar igår för att hjälpa Emelie med att städa på hennes pappas jobb, lite extrapengar ner i fickan tackar jag aldrig nej till!
Idag tog jag mig en välbehövlig lunchjympa på friskis så nu är det bara att ta tag i eländet igen.

Vi har möblerat om i vardagsrummet och fixat ny tv-bänk samt köpt soffbordet jag skrev om för några dagar sedan, så nu ser här mycket bättre ut och känns mer luftigt! Tänkte ta någon bild och lägga in på det färdiga resultatet sen!

Nu ska vi fortsätta i superfart till kl 18 ungefär och sedan göra oss i ordning för att träffa våra älskade vänner Emelie och Marcus! Ska äta lite tacos tillsammans och bara umgås. Det behövs efter dessa två dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0