Styrka

Igår var en sådär halvbra dag! Jag hade jättekul med S hela kvällen och natten, behövde verkligen det!
Dagen var mindre bra.
Som vanligt när jag besöker min kära mamma så slutar det med att jag går sur eller ledsen där ifrån.
Igår var det värre än så, jag blev så sårad av henne att jag inte ens kunde sätta mig i bilen med K hem,  jag ville inte visa mig svag än en gång för honom. Jag vill vara stark, jag vill inte ta åt mig så mycket som jag gör, jag vill kunna skaka av mig saker som egentligen bara gör mig mer ont än gott. Denna gången gick det inte, det räckte att jag kom innanför dörren här hemma och det brast igen.
Jag tackar gud för att jag har en så underbar pojkvän som finns där när jag behöver det som mest. Jag tror inte att jag hade klarat mig så här bra om jag inte hade haft den tryggheten han ger mig.
Jag har bestämt mig för att hålla avstånd till mamma ett tag framöver, jag blir bara sårad i hennes sällskap 8/10 gånger. Jag har tillräckligt mycket just nu som får mig att må dåligt, mer klarar jag inte av.
Det är bara så trist när det gäller ens egen mamma.
Men jag klarar det! Jag har intalat mig själv att jag fixar detta!

Kommentarer
Postat av: T

Paui! Vad har hon sagt ? finns här . <3

2010-05-02 @ 16:12:08
URL: http://toasts.blogg.se/
Postat av: Paui

Det är mycket, småsaker hela tiden. Nu är det studenten som är i centrum och jag känner mig sviken. vi kan ta allt en dag <3

2010-05-02 @ 17:23:09
Postat av: S

Älskade vän!

2010-05-02 @ 18:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0