Tjejmiddag och en oplanerad dag (för en gångs skull)

Igår var jag hemma hos Sandra på tjejmiddag, hon fyller 19 imorgon så vi firade henne lite. Väldigt trevligt. Träffade dessutom Matilda som var min bästa vän i flera år, så himla kul att ses igen! Ibland behöver man snacka av sig om gamla galna saker man gjort och folk man kände.

Jag vaknade för ca 1 timme sen, kom inte hem förrens kl 2 inatt så jag var väldigt trött och behövde sova ut.
Idag står inget speciellt på schemat mer än att jag och K ska hämta ut mina converse och handla allt vi kan till studenten.
Det är fint väder så jag hoppas vi kommer vara ute en del... Men man vet aldrig med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0