Jag är bra som jag är!

Det gick jättebra igår på redovisningen och jag är väldigt nöjd med min och Emmys insats. Jag kunde faktiskt inte gjort det mycket bättre än vad jag gjorde, och jag säger detsamma med Emmy. Vi gjorde det bättre än vad jag trodde vi skulle göra. 
Ibland måste man få berömma sig själv och detta är jag värd beröm för, för jag är otroligt nöjd. Min scenskräck har övervunnits till stor del och jag kunde stå och prata inför sisådär 40 personer och inte vara speciellt nervös. Jag är STOLT över mig själv för en gångs skull! :)
Jag gillar inte att berömma mig själv, men jag vet att man ska göra det ibland för att uppskatta det man själv gör. Och någongång är vi alla stolta över oss själva, och då ska vi uttrycka det!


Älska Dig själv.
Var stolt över den Du är.
Du är den du vill vara.
Du klarar allt du vill klara av.
Du är din allra bästa vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0