Vuxenångest

Jag har haft svårt för att andas i över en vecka och har fått strunta i träning denna veckan då jag inte får luft när jag anstränger mig. Var nyss på sjukhuset och inget var fel. Kan bero på ångest. Härligt nu när det är sommar. Jag är väldigt negativ idag för ingenting går som jag vill.
Denna dagen känns verkligen inge vidare bra. Jag sitter och längtar tillbaks till tiden som varit. När jag tittar tillbaka så såg allting så enkelt ut för några år sedan. Nu är det så fruktansvärt mycket som är runt omkring och jag fixar inte det. Jag vill att det ska vara som innan. Jag vill vara barn, jag vill inte bli vuxen. Jag är inte redo!
Kan jag inte bara få spola tillbaka några år?




Oxudden 2008 när jag var tillsammans med J.



Venfestivalen 2007 då jag jobbade som funktionär.



Skolresan till Polen-Auschwitz-Birkenau 2007.




Ett av de otroligt roliga PS-discona, 2006.

Jag har ångest över framtiden och vill vara liten igen. Min absolut roligaste tid hade jag i högstadiet och jag längtar så otroligt mycket tillbaka till vår gemenskap mellan klasserna och mellan lärarna!
Kommer föralltid komma ihåg denna underbara tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0