Åhléns

Det gick riktigt bra idag! Jag har trevliga kolleger och jag har två andra praktikant-kompisar som är hur trevliga som helst. Jag har kommit bra in i gänget och känner att detta kommer bli superbra! Det enda som känns surt med detta är att jag som är praktikant (=jobbar gratis) gör det tråkigaste jobbet, alltså packar upp varor och går ut med tomma kartonger på kajen för att återvinna. Medan de som är anställda står i kassan och får betalt.
Men men, livet är inte alltid rättvist och man måste börja någonstans. Så det är bara att dra på smilbanden och se glad ut :-)

Nu har Kevin sina vänner här, de sitter och spelar kort medan jag sitter och kollar på Bonde söker fru. Älskar det programmet. Mest för att det är så kul att se att folk verkligen är allvarliga med att ställa upp i ett sådant program... Jag förstår det bara inte. Men det är kul att folk gör det så att andra får underhållning, hehe.

 

Kommentarer
Postat av: Madde

Jobba gratis är ju inte så kul förstår dig

2010-11-18 @ 11:26:50
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0