Ångest

Fan vilken ångest jag sitter här framför datorn med nu!
Jag vill så fruktansvärt gärna på Anettes pass nu kl 19 för det är veckans höjdpunkt och jag ÄLSKAR det passet. Men jag beslöt mig för att stanna hemma, dels för att jag inte är helt kry och för att jag kom hem för ca 1 timme sedan efter att ha jobbat. Skulle jag träna också så skulle jag inte vara hemma förrän kl 20.15 och äta 20.30 sedan direkt i säng nästan... Men jag ångrar mig. Passet börjarde för 2 minuter sedan och jag har inte en chans att hinna nu. Fan. Ännu mer ångest får jag över att jag bara tränat en gång denna veckan... Som tur är har Anette pass på lördag kl 10 och jag tvekar inte en sekund att gå. Problemet är att vi ska fira Kevin då och jag jobbar 12.00-16.30 och folk kommer 14.00 och framåt så jag skulle behöva hjälpa honom att fixa här hemma.. Men men, jag får väl gå upp tidigt på lördag så att jag hinner med allt!

Nu börjar jag bli ordentligt hungrig så jag ska prata med min andra hälft om det blir hämtemat idag eller hur planerna ser ut!

PS: Skrev på kontrakt på Åhléns idag så nu är jag visstidsanställd fram till nyår, efter det får vi se vad som händer... Är även bjuden på julfest så detta går framåt! JIPPIE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0