Julklapp till mamma

Sitter på internet och kollar runt efter något jag kan ge mamma i julklapp. Eftersom jag kommer jobba mycket nu så vill jag ge mamma något extra i julklapp för att visa tacksamhet för allt hon har gett mig. Och för att hon varit sjukskriven nu i många år och inte har någon speciellt hög inkomst så vill jag unna henne något.

Så nu har jag bestämt mig för att hon ska få en "Änglamassage" som är:

"En avslappningsmassage med väldoftande eteriska oljor och lugn musik. Massagen ger dig välbefinnande för både kropp och själ. Lätta rörelse på huden löser upp spänningar. Healingen är hemligheten i denna behandling.

Den mjuka massagen kan med fördel användas vid t.ex. fibromyalgi och reumatism. Kan även lindra människor med inre stress och utbrändhet.

Änglamassagen arbetar i människans tre plan samtidigt, den fysiska, eteriska kroppen, känslo samt tankekroppen.
Massagen frigör känslomässiga blockeringar, är avslappnande och sätter igång kroppens egen helande förmåga.
Du ger din kropp ny energi.
Från topp till tå behandlas i Änglamassage.
"

Det tror jag mamma skulle uppskatta så jag ska göra ett fint kort där jag skriver vad det är hon ska få! Nu har jag bara Kevin, syster och pappa kvar att komma på något till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0