Kampen mot kilona fortsätter

Nu ska jag snart bege mig ner mot Arbetsförmedlingen för att lämna in papper så att min handläggare registrerar att jag numera har praktik. Kl 12 är det dags för cirkelfys. Jag har fortfarande träningsvärk sedan i lördags men jag kör på. Det sägs ju att det bästa sättet att få bort träningsvärk är att träna bort den, så jag testar det!

Äter ni havregrynsgröt och brukar ha sylt eller äpplemos i, så testa för guds skull med mosad banan istället. Det är MYCKET godare och dessutom nyttigare. Jag har ätit det till frukost varje dag i två veckor nu och jag mår toppen.

Jag ska lägga på ett extra kol nu den sista biten fram till julafton. Jag har 5 veckor på mig och jag ska träna röven av mig (ursäkta uttrycket) och sluta helt och hållet med godis och dylikt. Jag har syndat nu två helger i rad och med det dåliga samvetet jag får efteråt är det inte värt att äta godiset. Så nu är det stenhårt i 5 veckor sedan lite slappe under julen, men träningen ska dock hållas igång då också, men godiset får slinka ner. Sedan är det januari och då är det bara 6 månader kvar tills det är bikinisäsong och då ska jag vara i TOPPFORM.

Så kämpa nu på, sätt upp ett stort mål som tillexempel jag nu gjort. -10 kg tills juni 2010. Och beta av detta stora målet med delmål. Jag kan avslöja att när jag startade för ca 3 veckor sedan så vägde jag (på kvällen med kläder på mig) 73,7 kg. Mitt mål innan jul är att MINST gå ner till under 70 kg samt att träna minst 4 dagar i veckan. För jag ska ALDRIG någonsin över det sträcket igen. Jag tänkte lägga ut mina mått jag tog på min kropp för några veckor sedan också och sedan följa upp varannan vecka och för att visa hur mycket som faktiskt händer med måtten trots att kilona inte minskar jättemycket.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jag märker att det är alldeles för många i min omgivning som inte fattar att det faktiskt blir enorma skillnader med centimetrarna även om man bara tappar 2 kilo. Så det ska bli kul att se dina mått :D Funkar skitbra som peppning!

2010-11-16 @ 12:58:27
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0