Söndagmorgon

Det är söndag och jag har redan hunnit med träning och köpa lite gott inför ikväll.
Motivationen var på topp igår så jag beslöt mig för att köra ett pass cirkelfys kl 9 imorse. Det var fruktansvärt jobbigt, men OJ så skönt att komma hem och ha hela dagen framför sig och ändå ha tränat. Fjärde och sista träningen denna vecka. Jag ska köra stenhårt på träning fyra dagar i veckan. Mer blir för mycket för mig just nu. Såg till min glädje imorse att jag minskat några centimetrar lite här och var på kroppen. Så kom igen nu alla soffliggare där ute, MAN FÅR BETALT FÖR SITT SLIT! Även om det kan ta lite tid så kommer det.

Jag är vanligtvis den som vill märka skillnad så fort som möjligt, helst några dagar efter jag tränat. Men så är inte verkligheten i min kropp i alla fall. Det har tagit ca 1 månad. Men man får bita ihop och ge järnet även om resultatet inte dykt upp på några veckor, för kommer, det gör det!

Nu ska jag städa lägenheten inför ikväll då det blir lite förfest här. Kevin är på dodgeboll med 80-tals tema hela dagen så han har på sig rosa strumpbyxor, svart-glittriga benvärmare, turkosa hotpants, blå t-shirt med ett turkost tjejlinne över och peruk med svettband. Kan lägga ut en bild på honom när han kommer hem, om jag får hans tillåtelse. Och ikväll ska han ut med sina vänner och festa så det blir halva Turkietgänget som festar idag. En jobbar och Kevin har annat för sig.

Kommentarer
Postat av: Bloggarmaja

vad skönt att det ger resultat :)

2010-11-13 @ 18:36:23
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: lucke

Hejsan, planer för kvällen? :)

2010-11-13 @ 19:02:31
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0