Relationer...

Sitter här med tårarna rinnandes ner för mina kinder. Min syster har gjort slut med sin kille och flyttat ut. Fick nyss ett mail där han skriver att han alltid kommer att ställa upp för mig och/eller Kevin om det är något. Trots att situationen är som den är.

Det är inte bara min syster som blir drabbad känslomässigt av något sådant här, det är vi utomstående som också bildat en relation med killen, som blir drabbade. Jag gillade honom jättemycket och han är en supergo kille. Men livet är som det är, vissa lär man känna för en stund och sedan av någon anledning tar relationen slut.

Men oavsett vad så är det min syster som ska må bra, så länge hon gör det nu så jag jag glad. Men jag kan inte säga att jag inte berörs av hennes val, för det gör jag. Väldigt mycket.


Jag och syster 1996

Kommentarer
Postat av: aye

Hellu sötis:)

Allt bra med dig idag?

Händer idag då?

Ha en underbar dag<3

2010-11-03 @ 11:27:38
URL: http://ayeland.devote.se
Postat av: lucke

Hejsan, några planer för helgen ännu? :)

2010-11-03 @ 16:20:30
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0