Fredagkväll

Jag hittar inte min kamerasladd och kan därför inte lägga in bilderna från dagen. Här ser ut som ett bombnedslag med stort B och därför väntar jag med att leta på alla andra tänkbara ställen tills på söndag.
För imorgon ska jag göra högskoleprovet så jag ska upp 6.30 och ska vara hemma hos Emelie kl 8 för att sedan gå till Magnus Stenbocks skolan kl 8.30. Sedan är jag inte klar förän kl 16.20. Rolig lördag... Därefter ska jag och Kevin direkt till Kevins syster för det är 1-års kalas för lillen!

K köpte TV'n idag så nu är det installation av eländet som gäller. Ska snart köra till Hemmakväll för att hyra en blu-ray film och köpa lite gotte. Ja, jag syndar ikväll för att inviga att vi har en ny TV. Dessutom har vi nu 2 par 3D glasögon och en blu-ray spelare med 3D funktion, så nu blir det massor med film framöver!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack paui :D

Hur gick högskoleprovet förresten? Kommer ihåg när jag gjorde det förra året, gick också på kalas efteråt och jag la mig på soffan och somnade, haha! Värsta ever :D

2010-10-25 @ 15:43:09
URL: http://heymammajaglever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0