Illamående och tända ljus

Jag har mått illa nästan konstant i en vecka och vaknade illamående imorse och det har hållt i sig mer eller mindre hela dagen, men haft uppehåll nu några timmar. Men nu kom det som en våg över mig igen. Anar att jag fått magkatarr av all stress och press som pågått nu under en längre tid med jobbsökandet. Jag avvaktar någon vecka till innan jag går till läkaren för att isåfall få medicin.
Jag får vara nöjd med de stunder de håller sig borta helt enkelt!

Jag och Kevin har ett pågående projekt i köket och jag lovar bilder när det är klart vilket troligtvis blir nu i veckan. Har handlat lite nya småsaker på IKEA. Dock alldeles för stor kruka för miniblomman, men mamma sa att garderobsblommor kan bli väldigt stora. Så jag hoppas på en stor blomma som fyller ut sitt hus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0